Ծանոթության ինչպիսի նոր եղանակներ են հայտնվել համացանցում

Ծանոթությունների Badoo և Bumble հավելվածները լքել են Ռուսաստանը, իսկ Tinder-ը սահմանափակել է վճարովի տարբերակների հասանելիությունը, թեև այն ամբողջությամբ չի լքել շուկան: Ծանոթությունների երեք խոշորագույն ծառայությունների համար դժվար է արագ և արդյունավետ անալոգներ գտնել, բայց լսարանը ինչ-որ կերպ սահուն կերպով անցնում է տեղական կամ քիչ հայտնի հավելվածներ: Նրանց մասին՝ «Gazeta.Ru» նյութում։
Հավելվածներ լուրջ ծանոթությունների համար
Ռուսաստանում լուրջ ծանոթությունների շուկայի առաջատարները վաղուց են Mamba և Teamo ծառայությունները, որոնք օգտատերերին առաջարկում են պրոֆիլ կազմելիս լրացնել իրենց մասին մեծ հարցաթերթիկներ: Սակայն հիմա փորձում են բարելավել իրենց մասին պատմելու այս համակարգը, օրինակ՝ Fitil -ում, որն այժմ մեծ ճանաչում է ձեռք բերում, առաջարկում են երկար հոգեբանական թեստ անցնել։ Հավելվածը թույլ չի տալիս ծանոթանալ համացանցում, այլ հրավիրում է մարդկանց հետաքրքրող միջոցառումների։
«Ցանկացած ծանոթություն Մոսկվայում տեղի է ունենում բացառապես օֆլայն, և հավելվածում ներկայացված առաջարկությունները գիտականորեն հիմնավորված են։ <...> Միջոցառումից առաջ հավելվածը ձեզ ցույց կտա, թե ով է ձեզ ամենայն հավանականությամբ կհետաքրքրի: Հատուկ թեստն օգնում է որոշել սոցիոլոգիական և հոգեբանական հավանական համատեղելիությունը»,- ասվում է նկարագրության մեջ:
Tinder-ի և Badoo-ի ամենամոտ անալոգը Beboo-ն է, որտեղ, աջ և ձախ սահեցնելով, կարող եք վերցնել մի զույգ: Ինչպես նշված է ծառայության նկարագրության մեջ, գրանցումը տևում է ընդամենը 3 րոպե. «Վերբեռնեք լուսանկարներ, գրեք մի քանի խոսք ձեր մասին և շարունակեք, փնտրեք զույգ»: Ըստ երկրների և տարիքի, ինչպես նաև ժամանակակից ալգորիթմների շնորհիվ հավելվածը խոստանում է արագ գտնել գործընկեր լուրջ հարաբերությունների համար և պարզապես լավ ընկեր:
Համապատասխանում է միայն 24 ժամ
Pure-ն ամենահայտնի հավելվածն է նրանց համար, ովքեր փնտրում են սեռական փորձ: Match chat-ները ստեղծվում են 24 ժամ, այնտեղ ուղարկված լուսանկարները դիտելուց անմիջապես հետո ինքնաոչնչանում են, և եթե ինչ-որ մեկը սքրինշոթ անի, օգտատերը այդ մասին ծանուցում կստանա։ Հարցաթերթիկը լրացնելիս օգտվողներն անմիջապես նշում են իրենց նախասիրությունները։ «Ձեր գովազդներում եղեք ստեղծագործ և օրիգինալ, այն միշտ գրավում է», - խորհուրդ է տալիս Pure-ում աշխատող թիմը:
The Breakfast հավելվածն ինքն է ձեզ ներկայացնում նոր մարդու, որի հետ նամակագրության սկզբում կա ընդամենը մեկ օր: Ալգորիթմները մշակում են պրոֆիլի բազմաթիվ տվյալներ և հավելվածների ակտիվություն՝ համապատասխան համընկնում գտնելու համար: «Հենց որ հնարավորություն ստանաք, երկուսդ կունենաք 24 ժամ զրուցելու և նախաճաշելու համար: Եթե ձեզանից որևէ մեկը չմտնի չաթ, հնարավորությունը կկորչի»,- ասվում է նկարագրության մեջ:
Ժամադրություն ըստ հետաքրքրության
Tastebuds հավելվածը զուգավորում է՝ հիմնվելով նմանատիպ երաժշտական ճաշակի վրա: Հավելվածի ստեղծողների խոսքով՝ Tastebuds-ը «հիանալի է նոր ընկերներ, համերգային ընկերներ և նույնիսկ ժամադրություննեի ընկեր գտնելու համար»։ VK Dating ծառայությունը նույնպես աշխատում է զույգին համապատասխանեցնելու հիման վրա՝ ելնելով երաժշտական հետաքրքրություններից։ Բացի այդ, համակարգը մարդկանց խմբավորում է ըստ տարիքի, հեռավորության և հետաքրքրությունների: Նամակագրության մեջ հնարավոր կլինի մտնել միայն այն դեպքում, եթե համակրանքը փոխադարձ լինի։ SkyLove հավելվածն օգտատերերին առաջարկում է ոչ թե երկար նամակագրություն վարել չաթերում, այլ անմիջապես հանդիպել իրական կյանքում՝ միաժամանակ ապահովելով, որ երկրորդ մարդն անպայման ժամադրության կգա։ Դա անելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել «Իրադարձություն»՝ սահմանելով տեղը և ձևաչափը: Միանալ ցանկացողներից դիմումներ ստանալով՝ օգտատերն ընտրում է, թե ում հետ է ցանկանում ժամադրության գնալ ռեստորան, կինոթատրոն կամ գնալ համատեղ ճանապարհորդության։
Chatbots Telegram-ում և VK-ում
Ծանոթությունների ամենահայտնի բոտերից մեկը Լեոնարդո Դիվինչիկն է: Նա առաջարկում է պարզ գրանցում Telegram-ի կամ VK-ի միջոցով՝ պատմելով «մի փոքր ձեր մասին, ում եք ուզում գտնել և ինչ եք առաջարկում անել»։ Դրանից հետո դուք պետք է ուղարկեք լուսանկար կամ տեսանյութ, որը կցուցադրվի ուրիշներին, և մուտքը դեպի բոտ բաց է: Նա ձեզ մարդկանց կառաջարկի ձեր մուտքային պարամետրերի հիման վրա: Բացի Leonardo Divincik-ից, շուկայում կան բազմաթիվ այլ նմանատիպ չաթ-բոտներ, որոնք քիչ հայտնի են: